گروه فناوری و اطلاعات تــــورانـِـت

محلی برای معرفی و بحث پیرامون مباحث شبکه ، امنیت و . . .

گروه فناوری و اطلاعات تــــورانـِـت

محلی برای معرفی و بحث پیرامون مباحث شبکه ، امنیت و . . .

نحوه دانلود ویدئو‌های Youtube


راه کار‌های مختلفی برای دریافت ویدئو‌های Youtube وجود داره که ما قصد داریم یک روش بسیار ساده و بدون نیاز به نصب برنامه و یا ابزار خاصی برای شما توضیح بدیم.
برای این کار کافیست تا شما پس از باز کردن لینک ویدئو مربوطه در نوار آدرس (Address Bar) رفته و قبل از youtube[dot]com کلمه ss را تایپ کرده و کلید Enter را بزنید.
  
بطور مثال اگر آدرس ویدئوی ما www[dot]youtube[dot]com/watch?v=xf2hxRrKYrk باشه ، کلمه ss رو قبل از youtube میزارم و آدرس ما بشکل زیر تغییر میکنه www[dot]ssyoutube[dot]com/watch?v=xf2hxRrKYrk

بعد از لود شدن صفحه به سایت savefrom[dot]net تغییر آدرس میده و برای شما کادری در وسط صفحه باز میکنه که شامل کیفیت های مختلف موجود ویدئو‌ی شما‌ست.
همچنین درصورتی که ویدئو شما زیر نویس داشته باشه ، میتونید اون رو از کادر سبز رنگی که در وسط صفحه بعنوان انتخاب کننده کیفیت های ویدئو وجود داره ، کلیک کنید و درصورت وجود زیر نویس گزینه Subtitles برای شما بنمایش میاد که با انتخاب این گزینه و پس از اون انتخاب زبان مورد نظر یک فایل زیر نویس با فرمت srt به شما داده میشه.

همچنین باید این نکته رو بگم که اگر از وب سایت‌های دیگه به غیر از youtube هم ویدئویی دیدید و اونرو میخواستین دانلود کنید مثلا ویدئو‌های فـیـ..بوک ، میتونید از همین وب سایت استفاده کنید و فقط کافیه آدرس صفحه ای که ویدئو قرارداره رو در کادر جستجوی وبسایت savefrom[dot]net قرار بدید.

امیدوارم از این روش استفاده کنید و برای شما مفید واقع بشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد